قیمت عسل خرما میکس با کنجد و گردو 500 گرمی در بازار

عسل خرما یکی از محصولاتی می باشد که از گذشته تا به امروزه ، مصرف کنندگان بسیار زیادی دارد و همچنین این محصول از خواص بسیار بالایی برخوردار است که در طب سنتی نیز به خواص و اهمیت آن ارزش داده شده است.قیمت عسل خرما میکس با کنجد و گردو 500 گرمی در بازار

قیمت عسل خرما

قیمت عسل خرما عسل خرما میکس شده با کنجد و گردو یکی از محصولاتی می باشد که در طب سنتی به آن اشاره های بسیار زیادی شده است و در هرم غذایی ارزش و جایگاه بسیار بالایی دارد این محصول به دلیل استفاده از عسل خرما و همچنین گردو و کنجد دارای خواص مختلف و بسیار زیادی است.

عسل خرما نوعی شهد خرما می باشد که به عسل شباهت زیادی دارد به زبان ساده عسل خرما همان عسل می باشد که از خرما تهیه و آماده سازی می شود ، این محصول یکی از مرغوب ترین محصولات طبیعی و ارگانیک می باشد که افراد بسیار زیادی برای تقویت سیستم ایمنی بدن از آن استفاده می کنند ، همچنین عسل خرما به دلیل وجود ویتامین ها و مواد مغذی و مفید خرما درون خود می تواند باعث تقویت و عملکرد بهتره بدن شود.

کنجد دانه کوچک می باشد که منبع انواع ویتامین ها و همچنین بمب انرژی می باشد ، این دانه کوچک ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و رفع بسیاری از کمبود های بدن مناسب است به گونه‌ای که بسیاری از ورزشکاران و علاقه مندان به طب سنتی از آن به عنوان مکملی کامل و مفید یاد می کنند و آن را به صورت منظم استفاده می‌ کنند که این گونه باعث تقویت بدن و عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز می شود.

گردو مغزی بسیار پر اهمیت می باشد از شکل و ظاهر گردو می توان فهمید که شباهت زیادی به مغز انسان دارد ، همین امر باعث شده است برای حفظ اعصاب و عملکرد بهتر مغز از آن استفاده شود همچنین گردو دارای انواع ویتامین های محلول در چربی می باشد که خود می تواند باعث جذب انرژی و تولید انرژی نیز در بدن شود.

حالا ما تمامی این محصولات را در خوراکی بسیار خوشمزه که می توان آن را به عنوان میان وعده استفاده کرد ترکیب و میکس کرده ایم ، ترکیب عسل خرما و کنجد مرغوب و همچنین گردوی ایرانی درجه یک میان وعده بسیار خوش طعم و همچنین بسیار سالم و مقوی را ایجاد نموده است با ترکیب این محصولات علاوه بر بالا رفتن کیفیت و خوش طعم تر شدن این میان وعده می توان به خواص بسیار بالای عسل خرما و کنجد درجه یک و گردو که حال در یک میان وعده جمع شده است اشاره کنیم.

این میان وعده بسیار مناسب برای کودکان و افراد سالمند می باشد زیرا این دسته از افراد نیاز بسیار بیشتری به میان وعده های مناسب و سالم را دارند که بتوانند با مصرف آنها از خواص و انرژی کافی برخوردار شوند و همچنین از طعم محشر آن لذت ببرند که ما توانسته ایم با ترکیب این محصول و به فروش رساندن آن این نیاز را برطرف کنیم.

محصولات ما به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی و به دور از دست هرگونه مواد نامرغوب و بی کیفیت ساخته می شود همچنین در تولید آن از دستگاه های خودکار ونیمه خودکار استفاده شده است تا با کمتر شدن دخالت دست محصول بسیار بهداشتی و پاکیزه را تولید کنیم.

محصولات ما در قیمت های متفاوت و همچنین حجم های متفاوت تولید می شود طبیعی است که هر چه حجم این محصول بیشتر شود قیمت آن نیز بیشتر می‌شود و هرچه حجم آن کاهش یابد قیمت آن کاهش می یابد.

همچنین ما برای صحت کیفیت محصولات خود از مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت استفاده نموده ایم که این کار باعث می شود صحت کیفیت محصولات ما در هنگام فروش به چشم بخورد و کیفیت و بهداشت محصولات ما را تضمین کند.

تمامی محصولات ما با بسته بندی های کاملا بهداشتی بسته بندی شده است تا در هنگام ارسال و یا استفاده دچار آلودگی و ارتباط با باکتری های محیط نشود همچنین بسته بندی این محصولات دارای قیمت و تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد که شما می توانید از صحت تازگی همه محصولات مطمئن شوید.

بسته بندی های مورد استفاده شده در تولیدی ما دارای جدول غذایی می باشد که برای افراد ورزشکار بسیار مناسب است آنها می توانند با مراجعه به این جدول کالری دریافت شده و مواد مغذی مختلف همچون پروتئین و ویتامین و فیبر موجود در این محصول را ببینند و به رژیم خود به درستی عمل کنند.

ما با فروش اینترنتی و شروع فروش محصولات خود در فروشگاه اینترنتی خود توانسته ایم به این واسطه های مختلف و دلالان مختلف را حذف کنیم و محصولات خود را به صورت کاملاً بستگی به دست خریداران و متقاضیان برسانیم این امر باعث شده است قیمت گذاری ها و افزایش قیمت ها تا حد بسیار زیادی کاهش یابد و قیمت محصولات مناسب تر شود.

شما می توانید برای خرید این محصولات به صورت مستقیم و به دور از دست هر گونه واسطه و با قیمت های مناسب به فروشگاه اینترنتی ما با استفاده از آدرس مشخص شده مراجعه کنید همچنین در فروشگاه اینترنتی ما می توانید محصولات دیگر و همچنین اطلاعات محصولات ما را مشاهده کنید و پس از انتخاب محصول مورد نیاز خود آنها را با کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشندگان و با کیفیت بسیار بالاتر تهیه کنید همچنین پس از خرید ، ما محصولات شما را در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهیم نمود.

خرید اینترنتی علاوه بر راحتی و آسانی می‌ تواند در اتلاف وقت صرفه جویی کند و زمان بسیار کمتری را از شما بگیرد و همچنین خرید اینترنتی باعث می شود شما بتوانید مستقیماً محصول و کالای مورد نظر خود را از فروشنده تهیه کنید و این گونه با حذف دلالان و خرید مستقیم دست واسطه‌ ها و قیمت گذاری ها را کوتاه کنید که اینگونه قیمت کالا نیز کاهش می یابد و مناسب تر می شود.

فروشگاه ما یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد که در زمان های مختلف جزو بهترین و مورد اعتماد ترین فروشگاه ها بوده است همچنین فروشگاه ما دارای نماد اعتماد و دارای نشان اعتماد و فروش اینترنتی می باشد که شما می توانید با در نظر گرفتن آنها به آسانی و با خیال آسوده محصولات خود را تهیه و خریداری کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *