قیمت قند خرما حبه ای به صورت عمده و فله

قند خرما از جمله تنقلات خوشمزه و سالمی است که به همراه انواع چای و دمنوش به عنوان جایگزین قند و شکر مصرف می گردد و سرشار از خواص شگفت انگیز است. جهت اطلاع از قیمت قند خرما حبه ای به صورت عمده و فله ای می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه فرمایید.

قیمت قند خرما حبه ای به صورت عمده و فله

قیمت قند خرما

قیمت قند خرما قند خرما نوعی از تنقلات محسوب می شود که از خرمای خشک‌ شده و حبه شده و با به شکل مایع به دست می‌ آید. قند خرما محصول سالم و خوش طعمی است که می تواند به عنوان نوعی جایگزین برای قند و شکر سفید یا قهوه‌ ای مورد استفاده قرار گیرد.

قند خرما به دلیل آن که از خرمای طبیعی به دست می آید دارای طعم شیرین و لذیذ است. این محصول مزه ای به مراتب بهتر از قند و شکر دارد و همچنین ممکن است افزودنی های طبیعی مانند پودر نارگیل، وانیل، دارچین و غیره نیز به آن اضافه شود تا یک طعم منحصر به فرد و طبیعی در قند خرما ایجاد شود. معمولا اغلب افراد طعم شیرین بی نظیر خرما و فرآورده های آن مانند قند حبه ای و یا قند مایع خرما را دوست دارند و به شکر و قند سفید ترجیح می دهند.

قند خرما در صورتی که به نحو صحیح تهیه شود و حاوی افزودنی های غیر مجاز از جمله شکر سفید یا قهوه ای نباشد، یک محصول لذیذ و در عین حال بسیار سالم و مفید است که تقریبا می توان گفت فاقد ضرر برای بدن می باشد. این نوع از قند بسیار مقوی است و انرژی فراوانی را تولید می کند. در واقع قند خرمای خانگی و یا محصولات تهیه شده در کارخانجات برند ها و با کیفیت، بسیار سالم است و می تواند به عنوان یک ماده غذایی مفید و مقوی مورد استفاده قرار گیرد.

قند خرما دارای ویتامین های مختلف از جمله ویتامین A,B،C,E می باشد‌. این محصول همچنین حاوی انواع املاح و مواد معدنی سودمند مانند کلسیم، پتاسیم، آهن، فسفر و منیزیم است. قند خرما در عین دارا بودن ریز مغذی های فراوان و ارزش غذایی بالا، دارای کالری کمی بوده و در اصل یک نوع ماده غذایی رژیمی، سالم و کم کالری محسوب می شود که می تواند در انواع رژیم های تناسب اندام مورد استفاده قرار گیرد. این محصول همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر بوده و فاقد کلسترول می باشد، از این رو برای استفاده روزانه به تمامی افراد توصیه می شود.

موترد استفاده و کاربرد قند خرما بسیار زیاد است. از آن جایی که نوشیدن انواع چای و دمنوش های گوناگون با فرهنگ مردم ایران گره خورده است، تنقلات و مواد خوراکی مورد استفاده به همراه چای نیز نقش بزرگی را در تغذیه ایرانیان ایفا می کنند. قند خرما می تواند با هر نوع چای و نوشیدنی مانند قهوه، شیر و چای های سنتی مورد استفاده قرار گیرد. سرو این محصول در کافه ها، رستوران ها، هتل ها و غیره به همراه یک فنجان نسکافه و یا یک استکان چای می تواند به عنوان یک عصرانه با کلاس، شیک، مطبوع و سالم مورد توجه قرار گیرد.

قند خرما از نمونه محصولاتی است که به دلیل نداشتن چربی های مضر و همچنین دارا بودن ارزش تغذیه ای بی نظیر، می تواند برای رشد و تغذیه گروه های حساس مانند کودکان و سالمندان نیز به کار رود. حتی افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند می توانند با اجازه پزشک، روزانه به میزان مشخصی قند خرما میل نموده و نیاز های غذایی خود را برطرف نمایند.

از نظر حکیمان طب سنتی، خرما به صورت میوه تازه و فرآورده های گوناگون دارای طبع گرم و مرطوب می باشد که هر چه خرما رسیده تر بوده و دارای قند بیشتری گردد، به سمت طبع گرم بیشتری، گرایش می یابد. متخصصان طب سنتی اعتقاد دارند که اگر طبع و مزاج کلی بدن شما سرد باشد، مصرف خرما چه به صورت میوه تازه و چه به صورت خشک شده و فرآورده هایی مانند قند خرما، با بدن و سلامت شما سازگارتر خواهد بود.

قیمت حبه قند خرما

قیمت حبه قند خرما قیمت حبه قند خرما با توجه به کارخانه و برند تولید کننده این محصول تا حدودی متفاوت است. همچنین انواع قند خرما حبه ای ممکن است به صورت فله ای در بازار و یا قنادی ها نیز عرضه شوند و دارای محدوده قیمت متفاوت با نمونه های صنعتی و بسته بندی شده این کالا باشند.

قیمت حبه قند خرما به طور کلی به عواملی مانند کیفیت محصول، برند تولید کننده، نحوه بسته بندی و عوامل دیگری از این قبیل وابسته است. معمولا قیمت محصولات پر مصرف و محبوبی مانند قند خرما در حد توان جامعه بوده و بسیاری از افراد متعلق به طبقه متوسط جامعه، توان خریداری این کالا را دارند.

به طور کلی قیمت فروش قند حبه خرما در بازار، با توجه به فاکتور های مختلفی صورت می گیرد و استاندارد هایی برای قیمت گذاری قند حبه خرما در بازار، وجود دارند که از آن جمله می توان به درجه کیفی محصول اشاره نمود.

قیمت قند مایع خرما

قیمت قند مایع خرما قند خرما به جز شکل حبه ای ممکن است به صورت مایع نیز تولید و عرضه گردد. در واقع مواد مغذی و املاح موجود در قند مایع خرما چندان تفاوتی با قند حبه ای خرما ندارد و این دو محصول می توانند به خوبی به عنوان جایگزین قند و شکر استفاده شوند. اگرچه موارد استفاده قند مایع خرما تا حدودی با نوع حبه ای این محصوا متفاوت است.

از قند خرمای مایع می توان در شیرینی پزی، قنادی، تهیه انواع کیک و دسر و مواردی از این قبیل نیز استفاده نمود. این محصول همچنین به همراه چای و دمنوش های مختلف نیز می تواند مصرف گردد اما در این خصوص، بسیاری از افراد قند خرمای حبه ای را به دلیل شکل خاص آن، ترجیح می دهند.

قیمت قند مایع خرما نیز همانند شکل حبه ای این محصول در محدوده مناسب با توان مالی مشتری قرار داشته و در بسیاری از موارد ممکن است نسبت به محصولاتی مانند قند و شکر، ارزان تر نیز باشد.

فروش قند خرما مایع با درجه کیفی بالا به دلیل محبوبیت فراوان و‌ بازار پر رونقی که دارد در مراکز متعدد و وب سایت های معتبر بسیاری صورت می گیرد. در اصل قند خرما مایع یکی از انواع و اقسام فرآورده های خرما است که خوش طعم و لذیذ بوده و دارای خواص بسیاری است و از این رو مصرف آن در کشور ما بسیار بالا می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *