پخش ارزان خرما استعمران درجه یک با بهترین کیفیت

خرما یکی از میوه های بسیار مقوی و خوشمزه می باشد که به علت نیاز به آب و هوای گرم در جنوب کشورمان ایران مرکز اصلی تولید کننده آن می باشد و در شهرهایی مانند تبریز به علت سرمای زیاد تولید نمی شود.

شما می توانید از سایت ما به صورت اینترنتی خرید کنید.

پخش ارزان خرما استعمران درجه یک با بهترین کیفیت

میزان صادرات خرما به کشورهای آسیایی

میزان صادرات خرما به کشورهای آسیایی

خرما دارای انواع مواد مغذی و مفید برای بدن می باشد که می توان از جمله آن به آنتی اکسیدان های قوی و کلسیم و پروتئین و … اشاره کرد. خرما به بهبود سلامت مغز و قلب و جلوگیری از آسیب سلولی به علت وجود تانن ها در آن و بهبود دستگاه گوارش و جلوگیری از مشکلات گوارشی کمک شایانی می نماید. استان های جنوبی همچون خوزستان، کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان بیشترین میزان تولید خرما در ایران را دارا می باشند و خرما دومین میوه تولیدی در ایران با حجم بالا می باشد و صادرات چشمگیری به اقسا نقاط جهان نیز دارد. خرما انواع گوناگونی دارد که یکی از انواع خرمای با کیفیت خرما استعمران درجه یک می باشد که بهترین نوع خرما بوده و طرفداران زیادی دارد.خرمای ایرانی به دلیل داشتن کیفیت بالا و مرغوبیت، خواهان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و به خصوص کشور های اروپایی و آسیایی از مشتریان دائمی این محصول در خاصیت می باشند.

صادرات خرمای ایرانی به بسیاری از کشورها چه آسیایی و چه اروپایی انجام می شود. از کشورهای آسیایی وارد کننده خرما می توان به اندونزی، دبی، عمان، مالزی و ژاپن و … اشاره نمود.

صادرات خرما یکی از منابع در آمد و تولید ارز در کشور می باشد و سالیان درازی است که خرمای ایران به اقسا نقاط جهان صادر می شود و منابع ارزی خوبی را برای کشور به همراه داشته است‌

البته باید به این نکته توجه کرد که برخی از کشورها خواهان محصولات و ترکیبات خرما بوده و به طور مستقیم خرما وارد نمی کنند.

توزیع خرما استعمران درجه یک به صورت عمده ای

توزیع خرما استعمران درجه یک به صورت عمده ای متاسفانه در کشور ما به تولید و صادرات خرما آنچنان که باید، توجه نشده است و حضور دلالان و واسطه ها در این میان باعث دلزدگی باغ داران خرما و افزایش قیمت بی دلیل آن شده است. مجموعه آریان خرما یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه فروش خرما به صورت عمده با حذف دلالان می باشد و خرمای درجه یک استعمران را به طور عمده و با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

این شرکت با شعار حذف واسطه و خرید مستقیم از کشاورزان و باغ داران و ارائه کیفیت عالی و قیمت مناسب در خدمت مشتریان خود می باشد و همواره سعی دارد بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ارائه دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *